Tillbaks för en liten stund



Har spenderat 1 vecka i en förort till Köpenhamn och det har varken gjort mig gladare eller smartare. Känns tungt att behöva åka dit igen på söndag. Det finns inte ett skit att göra och resturangerna lyser med sin frånvaro. Det suger...

Har insett att många lever sina liv med skygglappar, de går runt med något sorts tunnelseende och inte riktigt är med i matchen. Själv så försöker jag göra mycket hela tiden för att det får mig och må bättre. Men vissa verkar nöjda med att vandra i samma gamla fotspår, dag ut och dag in. Inte för att jag är någon vagabond som lever mitt liv i flärd men nog fan lever jag ett riktigt skönt liv nu.

Vad kan man säga om Arsenals insats i veckan...Såg inte matchen men bästa laget måste vunnit så det känns okej ändå. Vi är lite för tunna för de riktigt stora matcherna. Inför nästa säsong så vill jag se en stabil mittback mer erfaranhet samt en defensiv mittfältskrigare likt Essien, Mascherano eller någon annan som kan spela lite grisfotboll.

Ikväll är det givetvis Globen som gäller, måste vara på plats för att få uppleva Eskilstunas största idrottsframgång på år och dagar. Jag tror att vi kommer ha en riktigt bra chans till ett mycket efterlängtat guld. Ikväll blir hela stan GUIFsupporters! Det ryktas att tusentals Etunabor som kommer vara på plats.

Imorgon kommer det läggas upp bilder från förra och denna helg.

/MathiasGoes - GUIF

Kommentarer
Postat av: Anonym

asg snacka om att du blivit sol bränd!

2009-05-09 @ 21:22:46
Postat av: Anonym

måste fråga hur du får in film klipp på din blogg??? Min kamera har youtube format så fort man filmar med den . Men jag skulle vilja sätta in dem på bloggen och vet ej hur man gör..MVH Jessica

2009-05-16 @ 00:33:01

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0