Veckan som kommer

Hade planer på en lugn alkoholfri helg men det gick inte som jag tänkt, firade min lilla farmors 80års dag på Tingsgården, med fantastisk mat och ett underbart gott vin. Sen blev det grill och fest i Sumpan samt en badutmaning som jag givetvis antog, jag bangar sällan på utmaningar och det är inte alltid det smartaste av mig.





Kommande vecka kommer bli fantastisk, schemat är fyllt av trav och fest.

Schemat
Måndag - Vilodag
Tisdag - Trav på sundbyholm, jobba fram Dinky Toy till seger
Onsdag - Ligan på valla, skriker fram Sientelo till en låg 13:on tid och överlägsen seger
Torsdag - Korpen match, gamla loppreferat samt påfyllnad och omkorkning av Loka
Fredag - Lunchtrav på valla, medborgarplatsen, Elitauktionen, incheckning på hotellet, middag
Lördag - V75 på valla, årets STÖRSTA travfest på Hirshenkeller
Söndag - Vid grindarna kl 05:00, ELITLOPPET, fest med de aktiva på kvällen
Måndag - hemresa, korpen match på kvällen, sova

Som ni ser är den här veckan något utöver det vanliga, gillar ni sport i världsklass så måste ni besöka Elitloppet på söndag, det finns knappt något bättre.

/MathiasGoes - laddad till tusen

Kommentarer
Postat av: Anna

Ursäkta?! Du menar jobba fram NOELANI til seger? :)

2009-05-24 @ 21:05:13
URL: http://bidermans.blogg.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0