El Loco

Har bestämt mig för att vara lite galen och vägra vaccinera mig mot svininfluensan. Känns som media och diverse läkemedelsbolag gått ihop i någon form av skräckkampanj. Tänk vad mycket extra deg som de kommer tjäna på den här livsfarliga superinfluensan. Jag undrar hur många mer människor dör av helt normala sjukdomar som det inte skrivs om i media.

Allt känns som en helt galen överdriven sjukdom, hur många har dött? 100-200st kanske på några miljarder!!! Verkar i mina ögon inte vara så farligt ändå.

Tänk om man hade mediamakt, vad roligt det skulle kunna bli. Varje dag skulle jag skrämma omedvetna, tröga och radiostyrda människor. Bara för att jag kunde skulle jag göra det.

/MathiasGoes - Nöff Nöff

Kommentarer
Postat av: Dad

För varje influensa så dör det fler av vaccinationen än av själva influensan. Thats it!

2009-09-19 @ 00:07:17
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0