Pissdag

Idag är en dag som jag aldrig borde vaknat upp till. Det har varit jag mot världen. Ibland går det inte bra för en själv och idag har det verkligen inte gått bra, har fått kriga mig igenom denna onsdag.

Skönt och ha lite att se fram emot...

Londonresa
Mysigt, härligt och nytt, lite kinderägg över den resan.

Kryssning
Med 2 vänner och 20 okända vänner. Garanterat ett galet 24h dygn.

Berlin på nyårsafton
Varför inte, aldrig varit där men ser fram emot ett nyårsfirande med tyskerotiska inslag(har jag läst i kupé)

Thailand i 3 veckor
Har aldrig varit där men där ska jag bara softa, softa och softa.

Glida bräda i Alperna
Inte klart än men det är något jag ska göra i vinter, har sagt det i många år men det här året gör jag saker jag sagt jag ska göra!


/MathiasGoes - ser ljuset i tunneln

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt, det när nästan så man blir avis! Snyggt med nya designen (:

2009-09-24 @ 17:11:03
URL: http://savic.blogg.se/
Postat av: Adelina

Ohh vad roligt att åka till Berlin! Blir så avundsjuk! Älskar den staden, bodde där ett halvår! Jag tror att, ska man åka dit någongång så ska man göra d nu när de firar 20 år från murens fall! =)

2009-10-01 @ 10:49:18
URL: http://missadelina.se
Postat av: Adelina

här kommer mina tips, har haft virus på bloggen. Men vi var på ett ställe som heter Adagio på nyår.. ni kan försöka, men tror man egentligen behöver biljetter.. d e ett jätte stort och super fint ställe ligger förbi gallerian vid Potsdamer platz, annars e Felix ett riktigt inneställe (iaf då), i Stadtmitte,bör besökas även om inte på nyår.. alla kändisar hängde där.. när vi var där var en del artister från USA där... de e väl de mest classy iaf ;-) annars finns d hur många techno ställen överallt så klart samt massa bra barer/restauranger vid Hackescher Markt de e hur mysiga som helst och har goda drinkar (annars e inte tyskar så duktiga på drinkar) men dessa e!... Lycka till =)

2009-12-08 @ 19:53:20
URL: http://missadelina.se

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0