Tattoo

Sen jag gjorde min första gaddning har jag velat haft något på halsen, nu har jag bestämt mig, det blir en text i skrivstil långt ner på halsen. Vill absolut inte att det ska se ut som någon Gangsta kriminell har något på halsen men jag tror att det här blir snyggt och fräscht.

Det är svårt att välja text, lätt att det blir klyschigt. Har letat några dagar efter något bra citat eller fras, men de flesta har kännts just klyschiga. Men igår hitta jag texten med hjälp av Carro.

Learn as if you were going to live forever. Live as if you were going to die tomorrow.

Det är ett citat av självaste Ghandi. Jag gillar meningen med texten.



/MathiasGoes - to the studio

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Grymt bra text men är tveksam till att gadda halsen.

2010-02-02 @ 10:10:59
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0