A bad, bad, bad day

Klart jag ska ha skit för det som hände på juldagen, har inga problem med att ta ansvar för det jag gjorde. Jag tycker det som hände på julafton är fel men bara för att jag skriver om det så rättfärdigar inte jag mitt beetende på juldagen. Jag sårade en människa som ligger mig mycket varmt om hjärtat och det var tyvärr inte första gången det hände. Men resultatet blev att jag kommer inte kunna att göra det igen, visst det är negativt men förmodligen positivt i det långa loppet. Har aldrig velat göra den här personen illa men jag har gjort det ändå, mycket tack vare alkohol kombinerat med ett jävligt illa sätt från mig så det är klart jag får ta mitt straff för det.

Fick berättat för mig hur jag hade behandlat människor på juldagen och jag kan inte se mig själv vara en sån fruktansvärd människa. Jag kunde inte tro att det var mig som personen pratade om, fanns inget som jag kände igen från mig själv i den hemska människa som jag fick mig beskriven. Jag har förbrukat mina ursäkter, slösat bort alla mina förlåt det kommer inte hända igen. Jag har inget att försvara mig med längre. Den känslan som jag har är att det är över nu, är mest glad för att personen ifråga kommer må mycket bättre utan mig.

Förlåt - Anna,Erika,Maria,Fia,Cissi,Ida och alla ni andra som blev drabbade av en mycket störd människa.

Tycker det är bra med kommentarer, kommer aldrig ta bort något som sägs om mig. Spelar ingen roll om det är negativt eller positivt. Man ska inte dölja vad andra människor tycker om en själv.

Jag är tyvärr lite som Dr.Jekyll och Mr.Hyde, inget jag är stolt över men jag försöker inte utmåla mig själv som någon jävla ängel. Lika mycket som jag vet att det jag gjorde på julafton var bra lika mycket vet jag hur jävla illa det jag gjorde på juldagen är. 

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Maria

Ingen fara för min del, synd att se en vän bli sårad bara... Jag tycker det är tråkigt att det är sånt kontrast att se dig nykter och onykter. Men du vet att jag gillar dig stenhårt Mathias... Vi alla gör misstag, och tyvärr får man ju sota för dem sedan oxå. Men som du skriver, i de långe loppet för de kanske något gott med sig. :)

2008-12-27 @ 20:15:23
URL: http://mariabrodin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med du har serious issues men "låt den utan synd kasta första stenen" Dessa kan Ni köpa av mig. Gå in i wwww.slosonderdig.se för beställning

2008-12-29 @ 11:24:15
Postat av: Stupid

Sluta gotta er. Ni gör en hel limpa utav en liten brödsmula sluta gotta er. det räcker nu!!! Shit låter som ni har för lite problem så gottar i andras små betydelslösa problem. Gör nåt vettigt utav den den energi som ni lägger ner på andras problem... Vi skrattar!!!

2008-12-29 @ 23:43:54
Postat av: stupid

Sluta gotta er. Ni gör en hel limpa utav en liten brödsmula sluta gotta er. det räcker nu!!! Shit låter som ni har för lite problem så gottar i andras små betydelslösa problem. Gör nåt vettigt utav den den energi som ni lägger ner på andras problem... Vi skrattar!!! skaffa er ett liv era små runt springande hamstrar

2008-12-29 @ 23:49:16
Postat av: Maria

Jag ska försöka skaffa mig ett liv som faller er i smaken... eller inte... är ganska nöjd med mitt nuvarande......

2008-12-30 @ 22:14:38
Postat av: daddy

ett gäng efterblivna bubbelblåsta småbarn, kläd o kuk-fixerade, hamsterhjulet runt,runt. jag satt o tänkte på om ni fått för lite uppmärksamhet som barn eller haft någon annan traumatisk upplevelse.. vaaar är substansen???? jag har inte brytt mig om er smutsiga tjockisar på mycket länge men tydligen är man ju tvungen att nämna er så ni kan gå hem o pulla er själva medans ni läser. ärligt talat, växer er arroganta snorungeattityd i samband med er vikt eller? jag orkar inte med er.... skönt att man fått chansen att bedra hälften av er.. gå o läs en bok om människans utveckling, stanna upp o känn erfter vad som igentligen är viktigt här i livet, förutom aAAAH, VEM PALLAR, SUG KUK

2009-01-02 @ 13:12:15
Postat av: C-DOG

Jag råkar tycka om tjockisar.

2009-01-10 @ 14:48:09
Postat av: C-Dog

Vad hände är det inte här man kan ragga tjockisar

2010-01-29 @ 13:34:24

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0