Fuck the system

Efter sett dokumentären Zeitgeist Addendum så måste jag hylla alla er som skiter i systemet, ni som skattefuskar, skiter i att jobba fast ni är friska, folk som gör försäkringsbedrägerier, suger ut Akassan, lurar socialen. Alla dessa människor är de som gör rätt tro det eller ej, medans vi andra går alla runt med ett stort L i pannan.

Jag tillhör iaf den kategorin av människor som traskar runt i vårat vackra land ovetandes hur rövknullad jag blir av högre makter. Men jag har blivit upplyst om det största bedrägeriet i världshistorien och tänker inte finna mig själv i det. Nu är det slut! Visst jag kan inte slänga mig själv helt åt andra sidan men jag känner att någonstans måste jag börja. Ska köra någon form av fuck the system light.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0