Är du vaken lars?

Nu är jag tillbaka dock lite skadeskjuten efter helgen, är det någon som hittat en bit framtand på Harry´s kan ni lämna den till hittegodsavdelningen. Jag är sjukanmäld från jobbet och allmänt sliten nu men jag lovar att inläggen kommer snart att dra igång igen. Min nya cp-dator har gett upp så jag kan inte skriva något på den. Såg ni Lars på idol? hehe snacka om att pissa på idolkonceptet, bästa showen som gjorts på idol, tycker för övrigt att alla är så sjukt sämst att ingen förtjänar att vinna skiten.

Stort tack till Magnus Eriksson & Marcus Eriksson för att ni ordna stämning likt E-Läktaren under Elitloppshelgen. Ni har blivit travets festfixare nr 1.

Så här kul kan man ha på årets travfest!

En bild säger mer än tusen ord.



/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Maria

Numera inte bara Mongo-Jonas.. Utan Mongo-Mathias oxå!... Det känns helt OK att vi utökar den listan =)

2008-11-04 @ 14:00:40
Postat av: Anna

Haha agree! :)

2008-11-05 @ 14:02:27

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0