Fördomar

Jag brukar se mig själv som rätt fördomsfri när det gäller nya människor, men ibland så har jag redan bildat mig en uppfattning om personer jag träffar för första gången. Den här personen hade jag redan en uppfattning om ansåg jag, det var varken negativt eller positivt dock en uppfattning om den personen. Det var inte alls som jag trodde och det känns bra att jag hade fel. Det är lite konstigt hur man kan bilda sig en uppfattning om någon när den personen endast verkat i perferin runt om kring en, jag hade aldrig pratat, hälsat eller umgåts med någon i personens bekantskapskrets men jag visste vem människan var, det är svårt att missa någon i Eskilstuna som man borde känna till. När jag tänker efter så kan jag vara otäckt fördomsfull mot vissa men oftast har jag en del fakta om personen ifråga.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0