Anonym träff? läs här

Nu ska jag sjösätta min annorlunda idé om lördagen.

Den går ut på följande:
Jag lägger ut min mobilnr på bloggen och erbjuder en blinddate med mig, så den som vill och känner sig sugen för att kanske lära känna en ny människa kan messa mig och börja planera lite inför lördagen. Jag vill att ni ska vara helt anonyma fram tills vi träffas. Jag står givetvis för middagen på en resturang här i stan. Sen vet jag inte så mycket mer vad som händer.

Det här är absolut INTE ett billigt raggningsförsök, tycker bara att det kan vara en udda grej att utsätta sig själv för. Nu hoppas jag inte någon börjar driva och utnyttja situationen för att jag nu gör det här, men risken finns och det är med i beräkningarna. Måste påpeka att det här är endast för mina kvinnliga läsare, ni grabbar har en fotbollstävling att vinna, givetvis ni tjejer med men det här är för the ladies.
Det känns som det här kan vara extrem blogging och kan sluta hur som helst. Förhoppningsvis kan det komma bilder från kvällen här på bloggen om nu någon ens vill göra det här. Time will tell.
Känns som jag hänger upp mig själv naken på Fristadstorget för spott och spe.

Mitt nr: Borta med vinden

/MathiasGoes - Borde sluta innan det är försent

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0