A tribute

Till alla er kvinnor som klär era fötter med klackar högre en Empire state buliding. Var i affären idag och såg en kvinna som stod bredvid mig vid kassorna och såg hur vackra hennes skor var. Utan skorna var hon en 3:a men tack vare en par riktigt läckra skor steg hon snabbt till en stark 5:a. Då insåg hur mycket jag verkligen gillar skor, så jag förstår er som aldrig kan sluta med eran skomani, snälla fortsätt med det och sätt ribban för hur en kvinna i Eskilstuna ska sko sig.

Tror nästan jag har en fetish för kvinnliga skor, rätt sko på rätt tjej är lika beundransvärt som Mona Lisa. Kombinationen av fräscha skor och en vacker kvinna är oslagbar. Det finns en uppsjö av fantastiska skor till er tjejer och jag är fruktansvärt tacksam för era uppoffringar som krävs för att gå runt i klackar. Jag hoppas ni tänker fortsätta med att pryda era fossingar med exotiska skor. Jag älskar alla former av kvinnliga skor bara det finns en riktigt hög klack, det är nog det sexigaste en kvinna kan klä sig i.

Fredags njutning!







/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha i Marias och min värld är många av de där klackarna mer som tvåvåningshus :) Men var får jag tag på det sista paret?! Som modebloggare måste man dela med sig av sån info vettu :)

2009-01-17 @ 10:40:08

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0