Gruppen där DU kan förändra




Alla ni som sitter på Facebook hela dagarna vet hur sjukt många grupper man kan gå med i, det finns en grupp för alla.
Tänkte att man borde skapa en grupp som är tillägnad sig själv, sagt och gjort så blev det "A tribute to Mathias Nordin" och medlemsantalet är redan uppe i 63 medlemmar.
Otroligt kul måste ja säga, tack till alla som känner att jag gör skillnad.
Nu är det här bara en rolig grej utan värde men är förvånad av hur många som är med i gruppen jag inte har någon som helst kontakt med. Nu går inte jag runt och tror alla tycker jag är en gó gubbe. Jag tror många är med bara för att vara med, ni vet lite som nazisterna, det är nice att tillhöra något. Nu råkar det vara så att det är fan det bästa ni kunde gjort.
En anledning var att göra min blogg lite mer public och få in nya oerfarna mathiasgoes läsare, det har nog lyckats om jag kollar unika besökare.
Är dock lite orolig för att ni ska tro att jag består av ett stor ego med en tillhörande nödvändig kropp, det stämmer illa med verkligheten det borde ni som känner mig veta. Men visst jag är egoistisk med det går inte ut över mina vänner.

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0