Min torsdag...i bilder



God morgon!



Viktigt med munhygien



Frukostmackan, missa och köpa Falu rågrut så det blev bara 1 macka



Kul med bil på vintern



Spår 10, R Kelly - Slow wind på högsta volym



Dax att stämpla in



Morgon Espresson



Ett av mina revir



Morgon surfning



Ordrar som ska skickas



Bara 7timmar och 50minuter kvar



Frukostmackan med dagens Metro korsord, löser det nästan varje gång



Mina praktikanter, P1 & P2. De gör allt jag inte orkar göra



Så alla runt omkring mig vet vem som bestämmer, hård men rättvis är mitt mantra



Tanten till vänster börja lägga sig i att jag tog deras hålade papper så jag var tvungen att ifrågasätta om det var hennes eller skanlogs papper, jag vann



Ytterligare ett av mina revir med personal som jobbar under mig =)



Omstrukturerings möte pga av finanskrisen



Ännu en av mina praktikanter, Emma är riktigt duktig



Leif som håller mitt humör uppe under dagarna, ca 2s efter bilden tagits la jag ner han och låste en halv nelson på Leffe



Äntligen hemgång



En dusch hemma för att bli fräsch



På väg till...



Sylvia för en fika med Pappa,Eva,Johan och Magdalena



Observera att en fika med Nordins kl 16.45 innebär en och annan bira



Hemma hos familjen Lundick för middag



Leker med sötaste söt Stella



På väg hem och pratar med Pato



Det finns bara en tidning man som kille ska prenumenera på, KING



Filmtajm, The 40 year old virgin



God natt

Det här kan vara ett av de meningslösaste inlägg jag någonsin producerat.

/MathiasGoes












Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, trevligt inlägg tycker jag, rätt snygg va du ju också.. magen e mumma!

2009-01-30 @ 23:46:07
URL: http://pguiden.blogspot.com

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0