Mr.Slim



Var nere på Carlings för en uppdatering av garderoben inför helgens mastodont festande, känns alltid extra roligt med något nytt och fräscht när det är partaj. Bad att få prova ett par jeans i strl 31/33 vilket givetvis inte fanns så tjejen tyckte jag skulle tränga ner mig i ett par 30:or, ja flinade lite och insåg att det går aldrig, har alltid varit en 31:a dock fanns det en mörkare tid då jag hade 33. Undrar ni hur det sluta? Jag köpte ett par 29/31:or, ja ni läste rätt ett par 29:or vet inte när jag började klättra nerför storleksstegen, vanligtvis så börjar man röra sig uppåt i min ålder. Sanningen är att jag har tagit bort upptill 80% av allt mjuktbröd,pasta,potatis samt dragit ner på en del skräpmat och godis i min kost och jag saknar det inte för en sekund, det har tydligen gett ett önskat resultat utan någon som helst fysisk träning eller hetsbantning.

/MathiasGoes - Slim

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nope, pluggar inte i Örebro, utan lite längre bort från Etuna..

2009-01-31 @ 19:54:14
Postat av: Mathias

Är du en jane doe för mig?

2009-02-01 @ 13:38:00
Postat av: Dad

Om 28 år har du 36/30 i bästa fall..

2009-02-03 @ 00:09:30
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0