Nya tider

Nu är det officiellt, min nya tjänst är Produktions ledare, har 2st team ledare, 2st in/ut leveransansvariga samt ca 23st plockare plus administrativ personal under mina vingar. Kände att en sån här chans får man inte så ofta i sitt liv så ja lägger mina studieplaner åt sidan tills vi ser hur jag trivs med nya jobbet, kanske blir allt katastrof eller en oanad succé. Det som gör mig mest glad är det sjukt sköna med att slippa vara med i plocket, vet dock inte riktigt vad jag göra men sådant löser sig med tiden. Om 1 vecka åker jag ner till Danmark för att sätta mig in i verksamheten och få en överblick av den nya kunden.

Självklart har jag tryckt upp visitkort.
Som bloggen, snygg,enkel med arrogans



 Det är ett skämt, det förstod ni, eller?!

/MathiasGoes - nöjd, så jäkla nöjd

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis Mathias! :) Glad för din skull! Lycka till! ;)

2009-03-16 @ 22:11:35
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Dad

Ett Jättegrattis min son.

You are the boss, the reel boss.

2009-03-16 @ 22:18:06
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0