It´s a deal!

Igår gjorde jag en riktigt bra affär utan att veta om det, jag erbjöd en tjänst och fick en cykel som tack. Nu visade det säg att det är en SJÖSALA  och de som kan något vet att det är jätte fina hojjar byggda med kvalité. Den är tyvärr inte ärlig men det bryr jag mig inte så mycket om, fick även reda på att den här personen som för övrigt är en vän har gäckat polisen i flera år med säkerligen ett hundratal cyklar på sitt samvete. Personen går under namnet cykelbanditen och lyckats hålla sig ifrån lagens långa arm hittills. Cykeln var för övrigt olåst vid tillgreppet och enligt min vän så kan det inte räknas som stöld då, men enligt lagen och oss andra genomärliga människor så är det tjuveri.

Men nu skulle jag vilja byta min nyfunna Sjösala mot en cykel i herrmodel gärna en Dbs, Monark eller en Kronan. Den får gärna vara stulen då spänningen att cykla runt på heta varor är en liten kick =).

Cykeln är 3-växlad med cykelkorg.



/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill ha den! Vi kan byta mot min :)

2008-11-14 @ 16:55:32
Postat av: Mathias

hehe nix pix fast slantar du upp till en ny för mig så =)

2008-11-14 @ 17:29:44
Postat av: Ankan

i know the cykeltjuv! hahaha.

2008-11-14 @ 19:58:20

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0