Rätt upp i krysset

Jag vet att man inte får ha svårt för bögar men igår så glimta jag lite på Bonde söker fru och kunde inte hjälpa att det vred sig inombords när det skulle gullas med bögarna. Jag har absolut inget ont att säga om de men något händer inom mig som visar på att jag inte tycker det är helt naturligt, förmodligen är det genetiskt. Ja tycker att alla ska få vara som de vill men när det kommer till bögar så funkar det inte riktigt för mig, vilket är synd för de har samma rätt som mig att hitta någon att dela kärlek med.
Skulle inte ha några problem om någon av mina vänner var det bara de skulle må bra. Fast jag försöker vara stor i sinnet så händer det ändå och speciellt när killen är väldigt feminin, det stör mig på något sätt. Det är lite dubbelmoral från min sida att säga en sak och sen hur fan jag en försöker så blir jag lite fördömande när jag ser att det ska gosas och kramas mellan 2 boys.

Jag kanske skulle ta och skaffa mig en bög som vän, det är dom nog väldigt bra på. Att vara vänner alltså.
 
Förlåt mig alla bögar! Ni är mycket bättre människor än jag.

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0