Rock ´n Roll

Jag älskar myten om Sex Drugs & Rock n Roll, det är jag känns det som. Har levt nanolikt i en period under mitt liv och ser tillbaka på det med glädje och absolut inget ånger. Därför har jag ikoniserat 2 personer som enligt mig är riktigt stora Rock n Roll människor, Pete Dorethy och Kate Moss! Jag bryr mig inte om vad de gjort, hur de lever utan hur de har fört vidare myten om Rock folk. Det är så sjukt härligt hur Kate Moss romantiserat stilen Heroin Chick, finns det någon skönare stil??? Man ska vara partysliten, bära trashiga dyra märken, ha näsan full av snö och bära sig svinigt åt. Jag vet det är total fel av mig att glorifiera något så tragiskt som drogmissbruk och uselt leverne men jag kan inte hjälpa det, stilen har fastnat hos mig och jag gillar den. Har 2 st målningar av dessa ikoner på vägen och det trivs jag med. Det är tur att jag inte har någon som helst musikalisk talang eller ett utseende som passar på reklampelare världen över för då hade jag varit DÖD! Jag hade levt mitt liv för att bevara legenden om rockstjärnan och det har sällan slutat på ett bra sätt. Jag vet jag är 27år och förmodligen borde inse att det är fruktansvärt larvigt med mina åsikter om det här men det jag tycker, det tycker jag. 

Mr. & Miss Rock n Roll!



/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0