Torktumlare

Yepp! så känns de senaste dagarna rent känslomässigt. Jag tänker mig inte riktigt för ibland och då drabbar det tyvärr de människor jag tycker om. Jag brukar inte ångra mig men ibland måste även jag erkänna att jag gjort stora fel. Jag kan bara säga förlåt och verkligen mena det just nu. Hoppas innerligt att allt löser sig för jag har en vision om framtiden som jag verkligen hoppas få uppleva och sen på vilka villkor det blir får tiden utvisa. Ibland måste man börja om från scratch och det är något som jag ska göra, men jag vill inte radera min historia för den ska jag för evigt minnas. Fast man vet inte hur det blir, kanske blir det ingenting eller så blir det allt. Nu ska jag ta hand om mig själv och vara en sån bra människa jag kan vara.

En ny sida
Jag har blivit fruktansvärt trevlig mot människor jag knappt känner eller aldrig mött och jag menar verkligen det mot de jag träffar. Det är en rätt färska sida hos mig som jag upptäckt och jag älskar den. Förrut kan jag varit lite dryg och butter men det är som bortblåst, vet inte vad det beror på men kanske jag håller på att bli Le grandé Gandhi. Om jag är trevlig mot er så kom ihåg att jag menar det.

En vacker melodi och text



/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0