What´s the name, del 2

Nu ska ja avhandla mannens gyllene del på allmän begäran. Men tyvärr har jag inte hört många negativa namn om penisen så jag har inte mycket på fötterna om det här ämnet. Men ni kanske har bättre namn än jag?

Några exempel

Penis (Kanske lite töntigt men det funkar)

Kuk (I en passionerad och eldig kärleksakt så funkar det jävligt bra! Be dirrrrty!)

Dicken (Brukar jag själv använda)

Snopp (Inte så tokigt, kanske lite sexualundervisnings vibbar)

Dongel (Gud vilken fin dongel du har)

Sen finns det kilometervis med andra namn men vad jag kan komma på så klingar dom inte lika illa likt de namn som finns för Pärlan. Men jag tror att kvinnans heligaste är mer uppskattat och omtalat då det besitter stora krafter. Det kanske har att göra med jämdställdheten är skev eller att vi män vill spotta och sparka på något som vi egentligen håller väldigt högt, så att kvinnorna ska känna sig nertryckta. Generellt så är tjejer lite bättre än oss grabbar.

/MathiasGoes



Kommentarer
Postat av: Jonna

"Kapten" har jag döpt min nuvarande till, haha!

2008-11-15 @ 15:53:27
URL: http://jonnaliisamaria.blogg.se/
Postat av: Mathias

Haha ja då vet man vem som styr iaf =) det var ett väldigt bra namn.

2008-11-15 @ 23:14:33

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0