80-talare...

Vi som är tillverkade under 80-talet är tydligen väldigt egoistiska, vill berätta om vårat privatliv på nätet och är ångestfyllda.
Det känns skönt att veta att fler är som jag, man slipper känna sig missförståd av sina årgångs kamrater. Jag är verkligen ett stort ego(jag skriver en blogg om mina tankar,åsikter och ideér) och det berör mig inte, jag är väl viktigare för mig än någon annan är. Jag kan inte göra någon annan lycklig om inte jag är lycklig. Så måste man tänka för att överleva idag. Den kärlek som man borde ge sig själv anses av många som egoism, man är dryg, ointresserad. Vafan är det någon man ska älska är det en själv.

Självtränings tips till att älska sig själv.
I morse när jag gled iväg till jobbet så poppade P3 på radion och fick höra Pjanoo av Erik Prydz, blev tokglad den här regniga torsdags morgonen och började dansa sittandes i bilen och kände mig så sjukt COOL tyvärr krocka ja nästan för det är svårt att styra med armarna i luften. Jag verkligen älskar mig själv när jag dansar! Kör den här lite avslappnande stilen många arm moves, härligt mjukt gung på överkroppen och inspirerande bensparkar. Ni borde testa att bara röra er till musiken. Skit att lära er något från MTV det är bullshit, tänk Di Leva inte Rihanna. Då dansar ni som ni själva vill. Det är en bra väg och gå till att älska sig själv. Oftast är man lite full när det är dags för dans och vågar ta ut svängarna och så bryr man sig inte om vad andra tycker, alla tycker att man är snyggare,häftigare och coolare när man druckit lite så behåll den känslan till dagen efter då ni var kungar/prinsessor och förstå att ni även är det utan alkohol.

Be inspired!

Kommentarer
Postat av: Maria

Sååå jävla true!!



Nu du Mathias.. nu tänker ja länka din blogg från min underbara sida =)

2008-10-16 @ 17:10:01

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0