Ett litet steg för blogg.se ett stort steg för mathiasgoes

Måste erkänna att jag är lite nervös, har aldrig varit en skrivande människa som jag nu ska bli.
Gör det här för att jag tror att det kommer få mig att bli en bättre människa, vet inte hur men har alltid känt ett behov att få uttrycka mig på något sätt.
Känns lite blasé att blogga men vem fan bryr sig! kanske borde hoppat på bloggtrenden lite tidigare men har aldrig känt ett behov förren nu.
Hade en speciell Anna som jag kunde vädra mina tankar för men så är det inte nu. Bhuhuhu...Det var tungt i början fast vi båda var överens om det. Någonstans inom mig hade jag föreställt mig att det var vi men som jag borde lärt mig efter 3st längre förhållanden att det aldrig blir som man hoppats och det beror mest på mig(har 2 lägen som pojkvän 1.badguy, 2.niceguy)
Det som gör mig väldigt lycklig är att vi fortfarande har varandra fast på en ny nivå, får se hur vi lyckas med det.
Svårt kommer det att bli för jag märker att svartsjukan helt plötsligt dykt upp inom mig ibland men den har avtagit i styrka som tur är. Eller har jag bara gömt den djupare inom mig?
Det är en obehaglig känsla att visa vem man är så att alla kan se rakt igenom mig, lite skrämmande men det får mig att känna mig levande och förhoppningsvis lära mig själv om vem jag är.
Ni får ha vilka åsikter ni vill om den här bloggen men jag hoppas ni vågar kommentera det med era riktiga namn!
Vem vet kanske inte ens får någon som läser den, skrämmande! Har alltid varit intressant för människor men kanske funkar jag inte så bra som bloggare. Kanske knäcks och bryts ner till lite stoft på jorden och aldrig blir mig själv igen.
Nix det kommer inte att hända.
Kommer förmodligen nästan aldrig skriva om vad jag gör på dagarna då jag finner det inte tillräckligt intressant för er läsare, dock skulle jag bli inblandad i ett mord,bankrån eller något riktigt smaskigt i mitt liv så ska jag givetvis dela med mig av det.

/Mathiasgoes


Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0