Allt började 14okt -08

Då skrev jag mitt första inlägg och sen dess har det blivit 138st och snittet ligger på 1,6 inlägg om dagen, rätt nöjd med den siffran. Har ca 30 unika besökare per dag, kan bli bättre men ändå rätt nöjd att så många vill ta sig tid att läsa det jag skriver. Rekordet för unika besökare är 46st och det är inte otippat pga av debaclet under julafton/juldagen.

Kanske borde skriva lite mer om intriger och bullshit, sånt snask verkar ni läsare vilja vila era trötta ögon på. Men det händer fan inte tillräckligt i mitt liv just nu som skulle kunna göra det intressant. Men jag lovar! det kommer präntas ner allt smaskigt som kan mynnas ut i ett evigt skvaller älskande Eskilstuna.

Om inte det funkar få jag börja råljuga ihop historier och diverse löst folk.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: Pattsan Aka C-Dog

Jävla skvaller kärring

2009-01-07 @ 17:19:54

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0