Nostalgisk

Det är ett varmt ord som får mig att tänka på hur roligt jag haft det under mitt liv. Ångrar väldigt få saker, någon illa vald mening, kanske något situation som jag vill få ogjord men det mesta är jag glad för. Nostalgi är ett vackert ord jag använder för något fint som hänt i mitt liv. Om man låter ordet rulla runt i munnen så känns det bra, alla har något att bli nostalgiska för. Ett extra varmt minne om någon härlig händelse som betyder väldigt mycket för en själv. Det är synd man inte alltid kommer ihåg allt bra som hänt en. Jag blir iaf varm när jag hör ordet nostalgi, kan vara det bästa ord vi har i svenska språket.

Tack alla för de nostalgiska stunder jag haft tillsammans med er!

/MathiasGoes

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0