Storhandla

Jag har bott i min lägenhet i 1år 7mån och idag var första gången jag storhandla, affären för ändamålet var Willy´s. Självklart har jag storhandlat förrut men aldrig så länge jag bott i min crib. Det jag slås över är att jag blir rätt snål när det ska handlas hem, vanligtvis är jag långt ifrån snål men just när jag står där i affären med en tom kundvagn så blir jag en gniden jävel. Givetvis fyller jag vagnen med varor men bara sånt jag verkligen tycker är nödvändigt att ha hemma. När jag väl ha kommit hem och fyller tomrummet i kylen så är man sugen på att äta något gott som man äntligen har hemma, då infinner sig den gnidna jäveln åter, nu när man äntligen har mat hemma så vill jag spara den till något bättre tillfälle. Så nu har jag en halvfull kyl/frys men jag kan inte äta av det eftersom jag vill spara det.

Slutsats: Jag ska sluta med storhandlandet och fortsätta handla endast det jag vill äta för dagen då jag bor ca 100m från min egna ICA.

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0