ekorrhjulet

Har verkligen haft en dålig dag, kan få det under vintern. Tror att mitt förlutna kommer ikapp mig ibland och hämnas för allt trevligt som jag upplevt. Ja tror på ge och ta här i livet t ex blir du av med en cykel får du ta en, och jag har tagit mycket av livet och därav får jag betala tillbaka ibland genom att må piss.

Ville ge mig själv lite avkoppling under måndagen, det blev ett mycket skönt bad med en kall, hoppades att det skulle ge mig en bättre tisdag men icke, tro mig det blev värre. Kan tilläggas att jag somna utsträckt och naken i soffan.



Är på väg att sälja min bil men måste åtgärda en del saker på den, började idag med att lämna in den på verkstad. Det sluta med en räkning på 4000kr, sen behövs det nya sommardäck, rekond och omlackning på vissa delar. Helst av allt vill jag att någon krockar med mig så försäkringen får kliva in, har en känsla av att det kan blir dyrt att få den såld.

Är Victoria Silvstedt och Linda Rosing på riktigt? Jag börjar undra...

Är inne i en period där det känns väldigt nära till hands att sälja allt och dra, leva ett liv utan ansvar.

Babyolja är att rekommendera i badkaret när det vankas bad. Man blir så mjuk och len.

Tror aldrig någon kommer bli dömd för branden på Statt.

Stort grattis Emma&Mange till er lilla ängel Gabriel.

Förstår inte hur folk kan gå med på sänkta löner för att få behålla sitt arbeta, själv skulle jag aldrig hora för min arbetsgivare. För några år sen kom min VD och undrade om jag kunde tvätta hans tjänstebil, jag vände och gick.
Hellre är jag arbetslös och får möjligheten till andra erfarenheter än att sänka min lön och utföra samma jobb. Svårt att motivera än höjning senare när man tycker det är ok att jobba för mindre pengar, ens liv är inte ens arbete.

Istället för att använda ordet singel så går det lika bra med frilansar.

Ibland är det skönt att strunta och svara i luren, bara låtsas som det inte ringer, det är avkoppling.

/MathiasGoes






Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska vi bilda klubb du och jag? Jag har också lite vinterdeppig.. fast jag är mitt i sommarvärmen!! Fast mitt har nog mer med hemlängtan att göra. Aktivera dig och omge dig med folk du tycker om så blir det alltid lite lättare. :)

2009-03-04 @ 19:01:25
URL: http://sannalajnen.blogg.se/
Postat av: Dad

Jaså var det därför du inte svara när jag ringde:(

2009-03-04 @ 20:00:57
URL: http://www.mashedkidneys.se/

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0