(O)nödigt

Vi lever i en värld fylld till bredden av värdelösa ting men det här lär nog ligga rätt högt upp när man tänker efter. Om ni köper erat toalettpapper ballvis så lär ni nog inte ha blivit drabbade eftersom det är så billigt och tunt att det inte funkar för det pappret. Men gör ni som mig och handlar 6pack på ICA så lär ni känna igen er. Det finns nämligen små små söta hjärtan på deras papper, varför vet jag inte. Känns inte det lite onödigt? Vem bryr sig om hur pappret är stansat när någon har använt det. Jag hade inte ens brytt mig om det var guldplaterat och strösslat med diamanter, jag skulle fortfarande bara använda det till några få saker.

Nå vad har vi lärt oss av det här? Att jag inte har råd att köpa guldplaterat och diamantströsslat toapapper och är avundsjuk på de som kan.


/MathiasGoes - tidsfördriv

Kommentarer

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0