Brorsan

Johan Nordin, min lillebror. Har jag berättat att jag är väldigt stolt över han. Finns inte många som är så ärliga och givmilda som han. Brorsan ställer alltid upp, sviker aldrig. Man vet att han alltid finns där om det behövs. Han har haft några tunga motgångar men brorsan ger inte upp. Är helt övertygad om att hamnar han på rätt ställe kan han gå hur långt som helst. Är avis på hans driv och förmåga att engagera sig i jobbet. Det kommer gå bra, bra människor går det bra för. Det var sjukt jobbigt att säga hej då till han, mycket tuffare än jag trodde. Saknar han. Är så glad att vi är bröder. Vi har lekt, slagits, retats och festat med varandra. Vi är lika mycket vänner som bröder. Johan och Matte, det är vi! Han medverka i en bok för många år sen, han var brutalt ärlig och berätta att han såg upp till mig när vi var små, det fick mig att gråta. Han är världens bästa brorsa.

/MathiasGoes


Kommentarer
Postat av: Kennet Nordin

Respekt. Tears.

2010-05-22 @ 15:37:43
Postat av: Magdalena

Vad fint skrivet min svåger : ) Johan kommer grejja allt och lite till tackvare hans kämpar glöd och den underbarar familj han har! Han är grym på jobbet och den nya familje bilen ska vi inte klaga på. Det är tryggt att ni har varandra, trots distansen. Vi kommer snart och hälsar på, flaschar våra feta ringar och samtidigt får världens bästa brorsor umgås! Hälsa tjejen och ta hand om er. Kram

2010-05-22 @ 23:17:08

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0