I´m a red member

Har inte gjort så mycket de senaste dagarna, har mest njutit över att vara ledig. Det är så jäkla skönt att inte behöva göra något om man inte har lust. Känns som jag behöver den här ledigheten för att återhämta mig efter ett galet år med sjukt mycket arbete. Jag njuter här i London, njuter, njuter och så njuter jag lite till över att för första gången inte ha något jag måste göra på dagarna.

Carro var på Emirates igår och arbeta på ett O2 event, då passade hon på att införskaffa 2 Arsenals legendarers autografer åt mig samt en matchtröja. Hon vet verkligen hur hon ska få mig glad. Är rätt avis på henne för det. Ray Parlour ansåg att jag var lyckligt lottad, tack Ray, jag vet!



Martin Keown


Ray Parlour


Tisdagen spenderades i  ett av Europas STÖRSTA shoppingcenter, det får TunaPark att framstå som en igenbommad kvartersbutik i Årby. Det var ett mecka för oss som gillar att spendera. Det fanns alla möjliga underbara och hemska affärer. Sen hade de sjukt smarriga kanelkringlor. Efter 6h, skoskav och ett hav av shoppingpåsar var vi rätt trötta och nöjda.

Helgen som kommer är fullbokad med picknick, grillning och klubbande. Sista helgen i Maj kommer vi till Sverige för attending "Elitloppet 1ggr om året!" Längtar efter en riktig travhelg med världens bästa Liga.

/MathiasGoes

Kommentarer
Postat av: cissi e

det låter ju heeelt underbart! Vart va ni o shoppa? Har ni börjat kolla på nån ny lägenhet än då lr avvaktar ni? synd att vi inte kunde hänga me på elitloppet =/ kram till dig o syrran!

2010-05-20 @ 22:21:07
URL: http://cme86.blogspot.com
Postat av: Kennet Nordin

Låter som du har det bra i London.

Kolla just dina Nike idag. 1400:- på Intersport. Att det kan vara dubbelt så dyrt hos oss?????

2010-05-20 @ 23:26:36

A penny for your thoughts:

What´s your name, dog!:
Klicka i!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0